Friday, September 20, 2019

Limited Edition Game!

Pihak kami telah bercadang untuk mengeluarkan satu permainan yang sangat terhad stoknya. Stok yang dikeluarkan tidak banyak. Jadi, marilah rebut peluang anda untuk menjadikan permainan ini milik anda!

Mari kita lihat apakah permainan menarik itu!


Kotak menarik ini bukan sebarang kotak. Ia adalah kotak yang mempunyai permainan yang menarik. Kotak ini dinamakan sebagai 'Let's count with me'.



Kotak let’s count with me ini diperbuat oleh barang terpakai iaitu kotak dan batang aiskrim. Let’s count with me ini sangat mudah untuk kanak-kanak mengira nombor tambah tolak dan darab.. Batang aiskrim disediakan untuk kanak-kanak mengira dengan mudah untuk mendapat jawapan. Kaedah ini mampu mengembangkan otak kanak-kanak untuk mudah mengira.


Bahan yang digunakan untuk menghasilkan permainan ini adalah:
- Kotak 
- Pembalut hadiah
- Batang aiskrim
- Kain

Cara bermain permainan ini:
- Kanak-kanak akan dibahagikan kepada kumpulan yang kecil.
- Kotak dibuka dan ibu bapa akan mula mengira nombor 1 hingga 10 bersama-sama.
- Kemudian, ibu bapa boleh memulakan dengan hasil tambah dan tolak dahulu diikuti dengan yang lain bersesuaian dengan peringkat umur anak-anak.
- Permainan ini lebih berkesan jika ianya diperhatikan oleh ibu bapa.

Permainan ini harga berharga RM20 untuk sekotak dan ianya tidak termasuk caj pengeposan. Jika anda membeli 2 kotak dan ke atas, caj pengeposan akan dibelanja oleh kami. Jadi, tunggu apa lagi? Mari cepat dapatkan kotak 'Let's Count With Me' ini sementara stok masih ada!

Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp 017-6659265 : Afaf atau boleh terus ke instagram kami @batuserembanforyou .

No comments:

Post a Comment