Thursday, September 19, 2019

Check This Out

Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan batu seremban ialah;

  • Kain

  • Kacang Dhal

  • Benang dan jarum

  • Gunting


Terdapat 5 biji batu seremban yang telah dihasilkan


Proses membuat batu seremban;

  1. Batu seremban ini dijahit dengan kain dan benang yang berkualiti tinggi. Kacang yang digunakan untuk diisi ke dalam kain tersebut adalah kacang dhal.
  2. Kacang dhal diisi dengan banyak dan padat supaya jahitan batu seremban menjadi cantik dan kemas serta memudahkan penggunannya.
  3. Kemudian, kemaskan kain yang diisi kadang dhal tadi dan mulalah menjahit. Jahitan juga perlu dipastikan supaya dijahit dengan kemas supaya kacang dhal yang diisi ke dalam kain tadi tidak akan terjatuh ketika bermain dengannya.
  4. Batu seremban yang tidak padat akan menyebabkan kekalahan dalam permainan berlawanan. Batu seremban mestilah ringan dan padat.
Harga bagi satu set batu seremban;

Kami menawarkan harga yang sangat rendah di mana satu set (5 biji batu seremban) dijual dengan harga RM8 sahaja tidak termasuk caj pengeposan. Hal ini kerana kain yang kami gunakan berkualiti tinggi dan memerlukan modal untuk membelinya. Dengan harga serenda ini, kami percaya bahawa ramai yang mampu untuk memilik batu seremban. Caj pengeposan pula perlu ditambah lagi RM7 (maximum order 5 set). Jika anda membeli lebih dari 5 set, caj pengeposan akan ditanggung oleh pihak kami.


Setiap design ialah masterpiece di mana ia tidak akan dikeluarkan lagi kerana kami akan mengeluarkan design yang lain pula.  Jadi, sementara stok masih ada marilah beramai-ramai membeli batu seremban comel ini dengan kami kerana harga yang kami tawarkan sangat rendah dengan kualiti yang hebat. Sebarang pertanyaan boleh segera whatsapp di nombor 017-6659265 : Afaf atau boleh juga melawat laman instagram kami @congkakforyou .

No comments:

Post a Comment